De impact van de Corona-crisis op de gezondheid, het dagelijkse leven en de economie is groot. Onze cliënten hebben er allemaal op hun eigen manier mee te maken. Onze specialisten hebben de meest voorkomende vragen op een rij gezet. Wij baseren ons daarbij op de actuele stand van zaken. De vragen en antwoorden worden op basis van de ontwikkelingen regelmatig aangepast. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan vrijblijvend contact op met één van onze specialisten.
- Voor werkgevers
- Voor ondernemers
- Voor overheden en publieke organisaties
- Voor aannemers
- Voor verhuurders en huurders
Bij uw vaste contactpersoon kunt u uiteraard altijd terecht, maar u kunt ook te allen tijde contact opnemen met:
- Jochem Frons (j.frons@triplaw.nl / 06 30 72 86 86) of Joost Funke (j.funke@triplaw.nl / 06 51 26 09 08) over arbeidsrecht gerelateerde vragen;
- met Jeroen Reiziger (j.reiziger@triplaw.nl / 06 53 77 16 40) over insolventierecht gerelateerde vragen;
- met Rens Snel (r.snel@triplaw / 06 28 20 74 77) over alle vragen over bestuursrecht
- en voor vragen over contracten en aansprakelijkheid met Romana Bremer (r.bremer@triplaw.nl / 06 54 23 64 74)
Serviceniveau blijft gelijk
In navolging van het kabinetsbeleid werken onze advocaten, notarissen en medewerkers tot en met 6 april zo veel mogelijk vanuit huis. Ons kantoor heeft goede ICT-voorzieningen die ertoe bijdragen dat onze dienstverlening zoveel mogelijk op het bij u vertrouwde niveau kan worden voortgezet.
Voor spoedeisende zaken (zoals bijvoorbeeld passeren van notariële akten) blijft ons kantoor geopend. Onze advocaten en notarissen zijn telefonisch bereikbaar (rechtstreeks of via de receptie) en volledig uitgerust om vanuit huis aan uw dossiers te werken.